tisdag, februari 02, 2010

Info


Om ni undrar varför jag har blivit så dålig på att uppdatera så beror det på att jag fortfarande inte har tillgång till dator då jag är i hörnefors.. Men nu är jag hos mamma så nu kan jag uppdatera ;D

Idag ska jag tömköra Gonzo hade jag tänkt. Ska bli kul att se om han sköter sig eller inte. Är grymt sugen på att dra in honom och dressyrträna för någon men vet bara inte vem...

Ska göra några ärenden nu när jag liks är i stan, bla lämna igen en jacka som jag fick av mamma. Den är skit snygg men dock är den för liten :/ Hoppas att dem har kvar någon större storlek!! :)

Hörs sen!

2 kommentarer:

  1. tömkörning är riktigt bra :D kalle älskar när man tömkör hihi!

    brukar du ha honom inspänd då?

    har bytt blogg förresten... så min nya har du här!

    SvaraRadera
  2. mjo jag gillar också tömkörningen mkt bättre! då kommer man ju åt båda sidorna och kan använda sig av hela fyrkantsspåret och även göra skänkelvikningar och sånt :)

    har heller aldrig honom inspänd. :)

    SvaraRadera