söndag, februari 28, 2010


Hissen denna vecka går till... ja jag vet inte vad. Har inte hänt något speciellt denna vecka har mest bara slappat och tagit det lugnt Eller nu kom jag på en bra sak som har hänt! Gonzo har galopperat jätte fint i högergaloppen i tömkörningen :D
Dissen går åter igen till alla idiotiska SKOTERFÖRARE!! Gud så jag hatar dem, mötte en skoter på vägen genom byn nu ikväll då jag red Gonzo. Han kör med helljuset på (det var rätt mörkt så jag blev bländad) och körde i full fart mot mig och Gonzo utan en tanke på att sakta ner så jag vinkade mot honom som en tok. Men inte saktar han ner eller bländar av och tro mig han såg oss! Vi hade massvis med reflexer dessutom. Hur som helst så slutar det med att jag och Gonzo får skynda oss av vägen och in på någon annans gård. Gud så jag HATAR skoterförarna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar