måndag, februari 01, 2010

Glömde

att berätta omgårdagens ridning! Hade först tänkt tömköra men pga en viss grej som jag inte känner för att nämna här så tappade jag humöret och all ork. Så jag for bara ut och skrittade barbacka genom byn. Gonzo skötte sig bara fint :)

Såg även att han börjat få skav av sitt innetäcke just vid manken (pga att täcket glider bak) så jag bytte till Amigo täcket. Måste nog köpa ett nytt då det han har nu börjar på att vara lite sliten. Sen tycker jag att det är ett jätte bra täcke!

Idag sår Gonzo dock vila men imorgon hade jag antingen tänkt tömköra eller rida dressyr.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Men det ser vi väll imorgon om inte annat :)

1 kommentar:

  1. Sv: Haha, ja älskar den :) Han passar så bra i den, men den hade kunnat varit lite längre. Men när ja grundklippte den så va den lite längre å så skulle ja ta sista klippet å då ryckte han till så det blev helt snett ;D

    SvaraRadera