tisdag, februari 09, 2010

I bilen

God morgon alla bloggläsare!

Idag blev det en tidig morgon, sitter just nu i bilen på väg in till stan. Har varit förbi i vännäs och hämtat upp Johan och nu ska vi förbi sjukhuset och träffa Logopeden. Sen vet jag inte riktigt vad som händer :P

Ligger just nu bakom en pickup med slädhundar i, dem har 2 slädar med sig. Gud så sugen jag blev! :D Ska tjata på Anna och Erik så att jag får åka bakom deras hundar någon gång ;D

Uppdaterar mer sen ha det bra så länge! :)

4 kommentarer:

  1. åh trist :( jo jag tycker också hästrallyt vore lite skoj ahhaha :D aldrig gjort nåt sånt så det skulle va kul o prova nåt nytt. tråk att det inte händer så mkt däruppe. men du kan ju åka efter slädhundar. det kan vi inte här :(

    SvaraRadera
  2. heheh du får helt enkelt ta dig ner till småland i sommar och vara med du också :D:D:D

    eller hur pass långt upp bor du?

    SvaraRadera
  3. åh slädhundar låter ju underbart att åka bakom. :)

    Mitt mål är att rida ut minst 2 dagar i veckan för att hästen ska få omväxlingen som krävs. Men nu går ju inte min o rida ut på själv så ibland funkar det inte med 2 dagar i veckan. Men det är mitt mål iaf

    SvaraRadera
  4. Ja men foderstaterna på internet är ju inte alltid rätt.

    Och precis som du säger så ger folk saker o ting bara för att. Min häst får väldigt lite betfor och detta endast för det är de enda jag kan blanda has b.vitamin i för att han ska äta upp det. Annars äter han den inte o han behöver den verkligen pga att hans päls är så dålig annars.
    och mineralerna måste han äta såklart.. Annars äter han mest hö och yterst lite havre pga energin jag vill åt i havren funkar bra på honom. Men får inte stor mängd för då blir han bara tjock och för pigg..

    Men folk ger oftast bara det dom tror och tycker hästen ska ha.

    SvaraRadera