lördag, februari 27, 2010

8-timmar i bil...

Imorse åkte som sagt jag och älsk till Boden på bröllop, min älskade vän Sofia ställde upp i sista sekunden och tog hand om Molly (min mamma har blivit sjuk och det kändes bara onödigt och taskigt att ta med henne då hon ändå bara skulle få ligga i bilen hela tiden). Nu är vi ÄNTLIGEN tillbaka, i 8 timmar ÅTTA TIMMAR har vi suttit i bilen idag. Shit så less jag är och vädret var ju inte det bästa heller, snö, snörök, oplogad omkörningsfil och massor av lastbilar! :P

Här får ni iaf lite bilder från idag, vet att jag sa att jag skulle uppdatera i bilen under dagen men jag glömde helt och hållet bort datorn. Hade laddat upp batteriet fullt och packat ner den i dataväskan och ställt den vid trappen men ändå lyckades jag glömma den, så typiskt mig :P

Jag i bilen på resan dit

Min snygga chaffis! ;D



BIL-BINGO!!! Mitt tidsfördriv :P


Dem som satt framför mig i kyrkan, tyckte att det var lite roligt att alla tre har samma frisyr ;D


Brudparet! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar