söndag, december 20, 2009

Saknar!!



Jag saknar Jessica :( Kom hem NU!!
Det är så tomt utan dig och våra långa och egentligen ointressanta telefonsamtal ;P

Idag har Gonzo stått igen. Han var riktigt tjock i ena bakbenet. Hittade inget sår och han var inte halt så jag gick ut och promenerade med honom typ 15.20 min och när jag kom tillbaka till stallet hade svullnaden gått ner lite. Så jag lindade honom och släppte ut honom igen. Sen typ 3 timmar senare åkte jag tillbaka till stallet, lindade av honom och kikade på benet som redan såg betydligt mycket bättre ut. Han var bara lite svullen. Så jag lindade honom igen, så nu får han stå lindad tills imorgon så får jag kika på det då igen. Förhoppningsvis och mest troligen så har det lagt sig helt. Då blir det en liten promenad så han får röra sig lite bara :)

Nu ska jag snart hoppa i säng så jag orkar med morgondagen :)

1 kommentar: