lördag, december 26, 2009

Idag

Idag har jag, Peter och Joel varit på badet här i Boden. Vi har fått bo i Peters kompis lägenhet nu medans vi väntar på att få hämta hem Molly. Det är riktigt fint här. Nu har vi hyrt film och handlat lite. Allt för att fördriva tiden så mycket som möjligt. Har aldrig haft en sådan stark hemlängtan tidigare! Vill bara vara hemma igen med Molly!

Igår kväll somnade jag typ kl.21 sen har jag vaknat till och från hela natten och kollat på mobilen om veterinären hade ringt något. Men som tur var så hade dem inte gjort det :) Vaknade typ 10 imorse men är fortfarande inte riktigt utvilad. Sov ju bara 1,5-2timmar natten mellan julafton och juldagen sen blev jag ju väckt av Molly och sen var man ju igång hela natten,morgonen,dagen och kvällen.

Tänker konstant på Molly! Kan inte släppa tanken att hon ligger själv en bur uppe på djursjukhuset :/ Hoppas bara att hon inte spyr, får feber eller något liknande så att hon får komma hem imorgon :)

Nu är det dags för film!

Stort tack till er ALLA som visat att ni bryr, er vänner som bekanta. Och till er som är några av mina närmsta vänner och vet vad som har hänt men inte sagt ett ord eller på något sätt visat att ni bryr er: Ni gör mig fruktansvärt sårad och besviken! Förstår mig inte på er....

2 kommentarer:

  1. Tyvärr förstår sig inte alla ens kompisar på et här med djur och att dom blir sjuka och man mår fruktansvärt dåligt ...! Hoppas hon kryar på sig fort nu :)

    SvaraRadera
  2. Va skönt att hon får komma hem!
    Det är självklart man bryr sig även om vi inte är särskilt nära men jag förstår hur otroligt orolig du måste varit och antagligen är fortfarande även om det är stabilt. Har hållt tummarna för henne!
    Det finns inget värre än när ens älsklingar blir sjuka.. :/

    SvaraRadera