söndag, december 27, 2009

Äntligen!

Nu är vi äntligen tillbaka i Umeå, jag, Peter och MOLLY!!
Hon var så otroligt glad då vi kom och hämtade henne, hon är verkligen mitt allt! Känns så skönt att ha henne hemma igen. Resan hem var dock inte så rolig, det snöade rå mycket mellan Luleå och Skellefteå och massor av snörök! Sen efter Skellefteå var det lugnt :) Nu har jag och Molly pussats och kramats massor och jag är så himla glad att jag hann till veterinären i tid! Annars hade hon kanske inte varit här med mig nu.


Molly hemma på sin favoritbädd

Alla stygn efter operationen

Och här får ni en bild på hennes knarkplåster/typ morfinplåster som ska sitta i 100timmar

4 kommentarer:

  1. Nu får du ta och pyssla om henne ordentligt så hon känner att hon är Prinsessan i huset ;)
    När ska styngen tas? eller är det såna som försvinner av sig själv?

    SvaraRadera
  2. Hon är alltid Prinsessan i huset :P Om 10-12 dagar ska stygnen tas bort och då ska vi även kolla hennes hjärta. Hundar som råkar ut för magsäcksomvridning får rätt ofta skador på hjärtmuskeln. Så då är det bäst att kolla upp det i samma veva :)

    SvaraRadera
  3. Ja det är klart :)
    Jasså ja det är lika bra att kolla upp allt och lite till. Hoppas det går bra för henne :)

    SvaraRadera
  4. Du är VERKLIGEN en riktig djurvän! :)

    SvaraRadera