lördag, december 12, 2009

Dålig uppdatering

Förlåt för den dåliga uppdateringen!

Igår var jag iaf i Lycksele, dollarstore var inte alls lika bra som jag alltid trott. Det fanns typ ingenting ^^ Lämnda Lycksele med EN tavla och ett pack hårsnoddar. Tavlan var iaf skit söt! Det är en liten nyfödd giraff unge som ligger ner och dens mamma pussar den på huvudet, svart ram och under bilden står det " The First Kiss". Den är så himla fin Älskar den!

Idag har jag varit på julmarknaden på skolan och hälsat på hemma hos mamma :)

Sen kan jag även berätta att jag har blivit en Heartland nörd, Ordagrant alltså! Jag klarar mig inte en enda dag utan heartland. Har sett 4avsnitt idag och jag kan inte vänta tills jag får se nästa avsnitt! Helt klart den bästa serien som någonsin existerat, måste köpa hem alla säsonger sen då dem kommer ut på dvd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar