lördag, april 03, 2010

Heeelt slut

Jag är helt död i hela kroppen, har varit en stressig dag på jobbet idag. Men nu är jag hemma och får äntligen ta det lugnt. Igår tömkörde jag Gonzo på volten, i början var det bara rus men sen lyssnade han och arbetade på fint så jag gav mig. Blev typ bara 10 max 15 min med det räckte, har ju börjat med att sluta när han går bra. Även om det bara är några steg. Idag är tanken att jag ska dressyra men vet inte om min kropp pallar det. Så får se vad jag hittar på, ska iaf först äta påskbord med mamma och älsk.

Nu ska jag kika runt lite på olika bloggar. Hörs kanske senare om jag inte somnar ;P

1 kommentar:

  1. haha , vadå... ni skulle ju haft seriöst firande med tårta och allt. du höll väl tal åtminstone? :P

    gott med påskbord :D

    SvaraRadera