söndag, april 18, 2010

FINA GONZO

Igår skulle jag och Gonzo gå på en promenad genom byn men vi tog istället ett litet joggingpass. Hade honom i grimma och grimskaft och sprang brevid honom. Haha sjukt kul och jobbigt! Men Gonzo tyckte att det var kul det märktes när han började slänga med huvudet ;D Sen tränade jag på att tvärstanna och då skulle Gonzo stanna brevid mig och det gick riktigt bra! Han var så himla duktig och jag fick träna lite kondis.

Träffade en gubbe i slutet av byn där man kommer ut på vägen (han hade cyklat längs storvägen med sin hund, vägen går jämsides med vägen som går genom byn så han hade sett mig hela tiden).

När jag mötte honom lät det ungefär såhär:

Gubben: Hej
Jag: Hej
Gubben: Har han fått för mycket havre, haha


Sen förklarade jag att jag tyckte att det var tråkigt att bara promenera då tyckte han att jag var smart då jag också fick motion ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar