fredag, januari 01, 2010

Nyår!


Anna och min älskling























Erik, Simson och min andra älskling













Igår blev det nyårs firande hos Anna och Erik med Älsk och Molly såklart. Blev lite drickande och massor av skratt. Speciellt då jag och Anna började snacka om drömmar och jag berttade om en sjuk dröm som jag hade haft. Anna skrattade bara åt mig och det visade sig att den drömmen var ANNAS DRÖM inte min :P Hahaha hon hade berättat den för mig i telefon för längesen! Det värsta var att jag var helt hundra på att det var min dröm :P

Vi såg till och med raketer ute i Norrmjöle vilket ingen av oss trodde att vi skulle få se!

Kom i säng 06.30 i morse och vaknade kl 16.00 nu idag ^^ Som tur var hade min UNDERBARA älskling gått ut med Molly två gånge och gett henne mat och medicin. Fick seriöst panik då jag vaknade och det var mörkt ute och jag insåg hur mycket klockan var, det första jag tänkte på var självklart Molly :P

Nu har jag ätit frukost/middag och ska bege mig ut till Gonzo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar