onsdag, januari 13, 2010

Good morning!

Har drömt massor av skumma drömmar inatt :S Blev typ allvarligt rädd i drömmarna! ^^
Hur som helst så är jag uppe nu men är grymt besviken på kylan.. det är -7,9 ute idag!! :( Usch så less jag blir jag vill ha en snabb vår och sedan sommar. Älskar sommaren :)

Molly har börjat matvägra igen sen några dagar tilbaka så det är ju bara att glömma att jag kommer kunna fortsätta ge henne foder 4 gånger pe dag. Trodde verkligen att det skulle gå och att hon hade slutatmatvägra men tyvärr så hade jag fel :/

Dagens Planer

  1. Hämta ut medicin åt Molly
  2. Åka till Vännäs
  3. Banken
  4. Stallet
  5. Fixa handbromsen på stallbilen (?)

Där har ni iaf dgens planer, blir kanske att rensa lite bland alla tcken i stallet också får helt enkelt se om jag ids :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar