fredag, januari 29, 2010

Ingen tillgång till dator :/

Har inte haft någon tillgång till dator sen igår kväll därav den dåliga uppdateringen. Idag har jag som vanligt haft Chiquita hos mig, så hon jag och Molly var ute i snön och busade lite. Fick lite fina bilder på dem också. Chiquita är verkligen en linslus, hon posar alltid och blir rå fin på alla bilder medans Molly her ner öronen och huvudet och tittar bort så fort kameran kommer fram ;P







Har varit ute hos Gonzo nu på kvällen, han var lika galen idag... Han bet bara tag i bettet, sänkte ryggen, höjde huvudet och drog iväg i traven. Men till slut så förstog han att det inte var så han skulle göra och på slutet av passet fick jag tillbaka min dressyr Gonzo. Han gick i en jätte fin lång och låg form, drog inte iväg och jag kunde sitta perfekt på honom! Hoppas han fortsätter vara lika fin som han var nu på slutet! :)

1 kommentar: