måndag, januari 11, 2010

Bild på dagens fynd



Åkte ju som sagt på ÖB för att kika om något No-Bite medel som några läsare tipsat mig om dock hittade jag inget men hittade några andra grejjer. Dem har ju 70% rabatt på alla hästartiklar så jag passade på. Även om det inte är så bra kvalite och dem inte är super snygga men men ;D

Ett par Vita lindor
Ett par Gröna lindor + matchande schabrak
Och en svart täckesgjord


Allt detta för 104:- ^^


Har alltid velat ha ett grönt schabrak med matchande lindor till dressyrsadeln och nu fick jag det billigt och bra :)

4 kommentarer:

  1. Jag är allergisk mot elastiska lindor :O
    Men schabraket såg ju helt ok ut, jag köpte ett par helskodda jeansridbyxor därifrån för 105 kr ;)

    Trodde den sadelmakaren hade lagt ner, vart håller hon till? Har hon nån hemsida?

    SvaraRadera
  2. hehe :) jag är mer närmare valencia faktiskt, men flyget landade i alicante. mina föräldrar provar på att bo här nere så är hos dom o hälsar på :) fin blogg förresten!!

    SvaraRadera
  3. Hmmm kom ju på det sen, att jag faktiskt har ett par gröna elastiska lindor som jag köpte för en herrans massa år sen, typ använda en gång.
    Dom hade du ju kunnat få :P

    Jag gillar inte elastiska lindor överhuvudtaget, antingen ska det vara fleece eller akryllindor för min del :)

    Har ett par 50-50 lindor, fleece och elastik som inte används heller, dom är beiga.

    Jasså hmmm du får rapportera om sadeln blir bra ;) vad tar hon för det?
    Fan det skulle finnas nån här uppe som värmer ut Prestigebommar åxå ju :O måste värma ut prisses sadel :(

    KLAART jag såg att du vinkade som en tok ;)

    SvaraRadera
  4. Hörde om rean! Vad kostade det där schabraket? Och hur länge gäller rean tro? :D

    SvaraRadera