onsdag, april 01, 2009

Vår?

Idag har jag verkligen vårkänslor. Solen skiner och har gjort det sen jag klev upp, jag och Molly har haft en underbar promenad och nu är älsklingen här. Livet är underbart just nu förutom att bilnyckeln är för tillfället inlåst i bilen! Men nu är våran räddning på väg med extra nyckeln från Hörnefors. Så när nyckeln är här så ska vi fara och köpa ett Nytt avgassystem till Volvon :) Sen eventuellt byta det, sen förbi Gonzo och efter det blir det Hörnefors.

Sen har jag fått låna hem en Wintec 500 Cair dressyrsadel som jag ska prova på Gonzo. Hoppas verkligen att den passar!! Jag vill börja träna dressyr med honom och bli jätteduktig! :P Men med min tur så lär den ju inte passa... Bomvidden går ju att ändra men inte själva bom"formen" alltså hur den ligger längs ryggen. Aja jag håller tummarna.

Igår la älsklingen på Sommardäcken på bilen ^^ Så nu kör vi på sommardäck med snyggfälgar!! :)



Älsklingen vårsopar!



Pimp Grillen som JAG har gjort!



Sommardäcken + Fälgarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar