torsdag, april 02, 2009

Äntligen Hästägare!!

Hela mitt liv har jag drömt om att ha en egen häst men har aldrig fått någon. Varje år har det stått "Få en egen häst" längst upp på önskelistan till både födelsedagen och julafton. Och dem senaste 2 åren har Gonzo stått högst upp på mina önskelistor. Men aldrig har jag fått honom, men Nu har jag äntligen köpt honom. Har sparat pengar ett bra tag och nu är han äntligen MIN!!
Fick upp hästpasset idag, där står det att han är hingst. Ringde STC men det gjorde inget sa dem :)

Sen provade jag en Wintec 500 Cair på Gonzo idag, men självklart så passade den inte. Den var inte ens nära på att ligga bra, den blev alldeles för låg i bakvalvet då bommen var för rak. Det är alltid så antingen trycker dem på manken eller så blir dem för låga baktill. Nästa gång någon Sadelprovare kommer upp så Ska jag ta dit Gonzo!

Ikväll blir det Surf med Sofia. Det ska bli trevligt precis som vanligt! :)

Saknar min älsklings Peter! Du är ljuset i mitt liv! <3



Big Shot Gonzo är numera MIN häst!



Wintec 500 Cair

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar