tisdag, mars 31, 2009

Mitt nya liv

Nu har jag blivit en nyttig människa. Det är slut på skräpmat och godis! Direkt då jag vaknade i morse klev jag upp och gick ut på en rätt så lång promenad med Molly. Var faktiskt riktigt skänt att vara ute och promenara med lill bäbisen min. Sen var det in och äta frukost sen tog vi oss en promenad till Granngården med Sofia och Butch. Inkasserade 2st Domani grimmor och en Massage ryktgrej, så nu är både jag och Gonzo nöjda :)

Sen har jag varit i tvättstugen hela eftermiddagen men nu så är alla mina kläder nytvättade förutom dem jag har på mig. Känner mig riktigt duktig!



Domani-grimmorna och massageklumpen



Min älskling och jag
Älskar dig min lilla sötnos, du är allt för mig.
Jag kan inte leva utan dig, jag vill Inte leva utan dig.
Det skall vara Du och Jag älskling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar