onsdag, april 08, 2009

Gonzo 9 år!



Grattis på födelsedagen min lilla Gonzo Lonzo!
Nu är du hela 9 år gammal :)


Idag for jag och älsk på skroten och fixade lite delar till Volvon, sen skickade jag in ägarskiftes papperna till STC igen. Hoppas allt blir rätt denna gång. Har åkt fram och tillbaka genom stan hela morgonen, börjar på att vara lite less på att åka bil.

Åkte ut till Gonzo och firade honom med en hink morötter, äpplen, havre-knäckebröd, havre och lusern strå. Det tyckte han om, och efter det så kom båda Gonzo och Grappen nästan springande mot mig då jag kom till hagen :) Tempade honom också ( kanske inte så rolig födelsedagspresent men :P ) han hade 38,2. Så lite feber hade han men det var verkligen inte mycket vilket känns väldigt bra!

Nu på kvällen har jag älsk och Molly tagit oss en promenad in till stan och sedan gått strandpromenaden på vägen tillbaka hem. Imorgon vet jag inte vad som händer. Kanske Surf och kolla? Aja vi ser väll :)



Gonzo och Grappen



Cindylines Panda Fanny



Jag och Älsk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar