tisdag, mars 09, 2010

Tidig morgon

Idag blev det en tidig morgon för mig, väckar klockan ringde 06.15. Käkade frukost osv och blev sedan droppad i stallet av älsk. Så när klockan va typ 07.20 så ställde jag mig och mockade och fixade stallet. Sen for jag och Gonzo ut på en sväng, red till "norr böle" eller vad det nu hette sen ner till vattnat och genom byn. Han gick hur fint som helst idag! Red med hoppsadeln och hackamore, helt sjukt så bra han gick. Och så himla mycket skönare hoppsadeln är än dressyrsadeln det går inte att förklara med ord! :P

Sen blev det stretching både fram och bakben och sen fick Gonzo sin välförtjänta lunch med Grappen :) Medans jag väntade på att älsk skulle komma och hämta upp mig så gjorde jag hö och mockade ur hagen lite, var dock lite kämpigt då vissa bajshögar var ordentligt fastfrusna.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar