söndag, mars 07, 2010

Dålig uppdatering..

Förlåt för den dåliga uppdateringen, var så jäkla sliten igår så orkade inte blogga. For ut barbacka med Gonzo igår i det fina vädret. Sen följde jag med Sara på tävlingarna och agerade hästskötare. När jag väl kom hem runt 20-tiden så bosatte jag mig i soffan och såg på lite film dock var ingen av dem speciellt bra :P
Har föresten världens träningsverk i framsidan låren efter i fredags, kan knappt gå i trappor! Haha tror att jag dansade lite för mycket :P
Betyg: +++ (av 5 möjliga)


Betyg: ++ (av 5 möjliga)

Hörs senare nu ska jag till Annas stall
sen till Gonzo, det blir tömkörning idag :)

1 kommentar:

  1. jag gillar i taket lyser stjärnorna jättemkt! lite sådär fjortisfilm stundtals men ändå väldigt djup! jag lipade några gånger haha :D

    SvaraRadera