torsdag, mars 25, 2010

Det ni alla väntat på,,,,

Ni vet filmen jag hittade igår och la upp här på bloggen? Jag hittade också några gamla bilder på nätet. Hade typ 100bilder från då jag började med Gonzo, alltså när han var spe och omusklad, när jag klippte ridman på honom, när jag började rida in honom osv osv. MEN tror ni inte att min mor lyckades radera alla mina bilder... Ska försöka ännu en gång att få tag i dem men är rädd att jag aldrig mer kommer att få se dem :(

Så fruktansvärt ful kropp...:P


Kolla Gonzos långa man!






2 kommentarer:

  1. usch va trist att alla bilder är borta :/ jag har ju virus som slukat alla bidler från när jag provred kalle o sånt. jättetrist verkligen :(((

    haha nej. vi har inte mkt snö kvar :P bara i skogen där inte solen kommer åt :)) avis? ;P

    SvaraRadera
  2. Sv: Det är super :D Ska du göra nåt kul i helgen då? :)

    SvaraRadera