onsdag, mars 03, 2010

Snälla låt mig bara dö!!

Orkar inte vara sjuk, jag brukar typ aldrig bli sjuk men nu har jag lyckats.. Är hur snorig som helst, slut i hela kroppen, ont i huvudet och halsen + att jag har bärjat få nå skumma blåsor i munnen :(

Har googlat lite på det och dem verkar ofarliga (höstblåsor heter det tydligen) och dem försvinner eftersom av sig själv. Men har ändå ringt vårdcentralen och väntar nu på att dem ska ringa upp så att jag får prata lite med dem :P





Här har jag iaf tänkt spendera hela min dag och kväll. Känner mig inte så sugen på att gå ut med hundarna heller... men jag måste ju. Men nu ska jag ligga här i soffan och ta det lungt ett tag :)

2 kommentarer:

  1. Så satans drygt och vara sjuk :(
    Man orkar ingenting, är trött å kan sova hela dagarna =/ Hoppas du krya på dig snart och hittar en rockard =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fyfan :S
    Sen blir man ju alltid sjuk dem dagar man verkligen ska göra något eller inte ska vara sjuk! =/

    SvaraRadera