måndag, mars 15, 2010

Markarbete

Som ni kanske redan förstod då ni läste "titeln" så hade jag och Gonzo ett markarbetes pass idag. Hade några travbommar och två galoppbommar på varsin sida av en stor volt. Provade att rida på det bettlösa tränset även idag. I början gick det väll rätt bra förutom att han låg på ganska mycket.

Sen tog vi galopp och galoppbommarna, i vänstervarv gick han bra (som vanligt) sen tog han högergaloppen riktigt bra och flöt på riktigt fint. Efter ett tag började han slamsa och bråka vilket resulterade med att allt gick åt piparböle... Han blev så himla stark i galoppen så att det finns inte, har då insett att jag inte kan rida honom på det bettlösa tränset när det är bommar med i bilden :P

Måste börja köra markarbete med honom oftare har jag bestämt mig för :)

2 kommentarer:

  1. Ja det ska jag göra :)

    Jo nu har det mesta smällt, som mest hade vi nog runt 80.100 cm vi med :) Skönt att det smällt lite ;D

    SvaraRadera
  2. haha får göra det :D:D

    piparböle??? :O hahahah, aldrig hört! :D

    SvaraRadera