lördag, november 07, 2009

Suck!

Helt otroligt vad Idol suger i år!!

Är det ens värt att fortsätta se? Förra veckan åkte Erika som enligt mig var en av dem bästa! Och nu ikväll åkte lill Rabben :/ Den enda värda som är kvar nu är ju Erik :P

Hur som helst så har det inte hänt så mycket idag. Jag och Älsk åkte förbi hans Moster som har legat inne på NUS i 2veckor. Så vi var där och hälsade på och spred lite glädje ;D haha :)
Sen åt vi hos min mor och sen drog vi hem till DJ och såg på Idol med honom och Sofia.


PUSS!

1 kommentar:

  1. EDDIE SKULLE HA ÅKT UT!! :O
    mariette är tråkig.
    Rabih var inte värd ännu att åka ut, men tror ändå inte han hade klarat det till finalen, el. bla dom top 3. men Towe, gillar jag! :) Likaså Erik, som har den mest otroligt bästa rösten någonsin, tror han kommer vinna allting! sedan så har vi ju också reza, som var jätte bar igår kväll på att sjunga men som egentligen inte är min favvo. men vi får se vart vindarna bär .. Den 11dec så sitter ajg i globen på BRA platser inte 1000 MIL bort ahha :P Och se IDOL FINALEN I GLOBEN!! :O De du ;)

    SvaraRadera