tisdag, november 10, 2009

Hemskaste drömmen...

Jag körde 740:in till stallet. När jag kom dit hade dem byggt en till hage till hästarna bredvid den gammla sen hade dem typ byggt om på gården också. Jag träffade Camilla när jag jag hämtade Gonzo ur hagen och hon följde med in i stallet. Väl där inne ser jag att någon har rakat Gonzo´s hals. men bara undersidan. Tar av honom täckens och ser det värsta någonsin. Dem har rakat halva halsen ( den ÖVRE delen helt plötsligt tro det eller ej ) och sen resten av kroppen som en filtklippning typ. Men även dragit med rakapparaten rakt över rumpan och ryggen lite här och där. Sen var ganasherna också rakade och blodiga!!!

Jag fick PANIK fattade inte vem som hade gjort det, vem kunde vara så grym? På golvet bredvid väggen låg rakapparaten.. Helt hårig :'( Usch så läskigt det var! Jag frågade Camilla om hon sett någon eller visste nått men hon visste inget. Det är först när jag kollar runt i stallet efter spår på den som gjort detta som jag upptäcker att typ alla mina grejer är BORTA. Alla mina träns, borstar, benlindor, paddar ALLT. Jag springer in i sadelkammaren och ALLA TÄCKEN är BORTA också!

Sen vaknade jag och tackade gud för att allt bara var en dröm! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar