måndag, november 02, 2009

Förlåt!!

Har bara inte haft tid att skriva :P

Torsdag:

For ut och skrittade i typ 25 min. Det var stenhårt i backen :/ Hjälpte Anna och Erik att dra "skaklar" efter Strimma, gick jätte bra!!

Fredag:
Jessica kom med finka och Mayenne och hämtade upp mig och Gonzo. Vi for in till SURF och tränade. Gonzo kändes sjukt fin, och tog rätt galopp nästan varje gång! :) Sen rakade vi Strimma och senare på kvällen begav jag mig till Gräsmyr och min Jessica för att se på Idol och snacka skit :)

Lördag:
Gonzo fick stå idag då jag hade så sjukt mycket att göra. For och handlade med mamma sen åkte vi förbi min mormor och morfars grav och grävde ner lite ljung och ställde dit lite ljus. Sen var det bara raka vägen hem och börja sminka sig och göra sig iordning. Vi skulle ju på HALLOWEEN fest! :)

Söndag:
Har gjort hur mycket som helst idag. Vaknade runt 10 då var Jessica redan vaken :P Sen steg vi upp och for till Gonzo. Orkade inte raka honom idag men måste göra det imorgon märkte jag efter jag ridit. Hur som helst, Jessica lekte frisör på min häst :P Sen for vi in till stan. For förbi Granngården och ÖB. Sen blev det mat på max och sen iväg med bilen till biltvätten. Hade sjukt kul med MIN Jessica!!

2 kommentarer: