onsdag, november 04, 2009

Min ursäkt:

Ursäkten för att jag inte har bloggat :

I måndags var det dags att fara till vet och ta bort stygnen på lill hjärtat mitt och ta blodprov. Så fort vi kom innanför dörren började hon gnälla och dra mot utgången. Stackaren tycker inte om att vara hos vet :( Hur som helst så gick vi in i "undersökningsrummet", redan då kände jag att jag mådde lite illa. ( Hade mått skit dåligt då jag vaknade på morgonen också, varit nära på att spy flera gånger) Hur som helst så fick vet sticka om på Molly flera gånger då det inte kom nå blod. Det var då jag kände mig riktigt illamående så jag tittade bort och försökte tänka på något annat. Vilket gick bra tills jag tittade igen och hon hade börjat ta bort stygnen. Då kunde jag inte hålla mig längre, jag kände bara hur spyan kom så jag sprang fram till diskhon och spydde 2 gånger ^^ Fyfan så dåligt jag mådde!!

I bilen på vägen hem frös jag som om jag hade badat i en isvak, satt och hackade tänder hela vägen hem. Väl hemma la jag mig i soffan där jag däckade. Vaknade senare på kvällen då älsk kom tillbaka från sina föräldrar. Då passade jag på att ta tempen som tro det eller ej visade 40 GRADERS FEBER! ^^ Jag som ALDRIG är sjuk!!!

Så resten av kvällen spenderades i soffan halvsovandes framför tv:n med Alvedon.Till slut fick jag ner febern till 38grader så då passade jag på att gå och lägga mig och sova. Vaknade upp mitt i natten av att jag låg och vrål skakade och hackade tänder för att jag frös så mycket. Tog tempen då som igen visade 40grader.
---------------------------------------------------------------------------

Tisdag:

Hela dagen och kvällen spenderades i soffan med en temp som låg mellan 37-39 grader. Var inte ett dugg pigg kan jag lova!
---------------------------------------------------------------------------

Onsdag:

Idag känner jag mig nästan helt återställd. Har varit in till stan och hälsat på mamma. Varit på skroten och letat ett nytt innertak till min bil osv osv :) Körde ett IQ-test på min hund... Lägger inte ens någon kommentar :P


PS: JAG SAKNAR JESSICA!!

1 kommentar: