tisdag, maj 26, 2009

Jobb!

Nu är jag inte arbetslös längre! :) Ska jobba hela veckan ut nu förutom Lördag. Känns ganska jobbigt men det är ju lätt värt. Har svinit ont i ryggen efter idag men man vänjer sig väll med tiden :)

Min medryttare tog Gonzo åt mig idag, han hade varit jätte fin idag. Dem hade varit ute i skogen och lullat. Dock igår då jag var ut med honom så var han hur pigg som helst! :P Han gjorde väll slut på all sin överenergi igår ;D

Har varit och hämtat ut Y-Buss biljetterna idag också 360kr kostade det. Sen har jag varit förbi på Djurmagasinet och köpt tandkräm med Leversmak till Molly!

Nu ska jag ta det lugnt, gå på affären och handla mackor sen lägga mig framför tv:n och vänta på att älsk kommer hem. Imorgon börjar jag jobba kl 08.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar