tisdag, oktober 20, 2009

Im back

Nu har jag tagit en paus från bloggen ett bra tag men kände idag när jag vaknade att jag kände för att börja skriva igen. Antar att det är för att det har hänt så pass mycket på sistone.

Har hopptränat Gonzo för Rebecka 3 helger irad nu och han har verkligen utvecklats på sån kort tid och jag har verkligen lärt känna honom bättre! Det är ingen häst som man bara sitter och styr, nej nej här måste man jobba hela tiden :)
Gonzo ska iaf stå idag, han stå alltid en dag i början av veckan efter att han har hopptränat osv :)

I Lördags ställde jag ut min älskade Molly i Vindeln, dommaren hatade min hund det märktes.. Men kom iaf hem med :

BIR
HP
BIG4
BIS4

+ pokal



Vi blev även fotade av en fotograf och bilderna och "resultaten" lades upp på hemsidan ( www.vbkk.skk.se ). Här är bilden som blev upplagd på mig och Molly:





BIS4 Veteran

P.S. Ange har fler bilder från utställningen som jag lägger upp senare då jag fått dem :)

//alex

1 kommentar: