måndag, maj 18, 2009

Spanien resa och Vaccinerad häst





Jag och Älsk sommaren -08
På flygplatsen på väg till Ibiza


Igår blev Gonzo vaccinerad så nu är det bara kvar en spruta ( om 6 månader ) sen är han färdig vaccinerad. Dvs grundvaccineringen är färdig då :) Blev förvånad då jag kom till hagen och möttes av en glad och mysig Gonzo och ingen surkart. Men det var en positiv upplevelse ;D Snart är det dags att raspa tänderna på honom också. Så det är bara att lägga undan pengar.



Isa, Sofie och Nadja var just förbi här. Jag och Isa har suttit och planerat färdig vår Spanien resa som kommer att äga rum sista veckorna i Juli. Vi kommer börja våran resa norr ifrån den 19 Juli och anlända i Madrid (Barajas) den 20:e. Sen åker vi från Spanien den 30:e och övernattar på Arlanda och återvänder till Umeå den 31:a.


Första gången i mitt liv som jag var så brun ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar