torsdag, juni 17, 2010

NU ÄR DET INTE LÄNGE KVAR

Imorgon blir det en tidig morgon, planet går från Umeå kl 07.00. Känns så himla overkligt att vi verkligen ska fara nu :P

Idag är Gonzos andra dag utan smärtstillande och antibiotika. Än så länge ser det väldigt bra ut, han har inte fått feber, svällt upp nå mer i benet eller blivit halt. Idag släppte vi ihop hästarna igen efter att dem gått utan varandra i en vecka och ni skulle ha sett Gonzo!! Så fort jag knäppte lös honom drog han iväg i full galopp och busade med Grappen.

Som tur var så hade han inte svällt upp något efter sitt race. Sen nu ikväll innan vi for från stallet körde vi ner till hagen och Gonzo kom springande i en ståtlig trav med riktigt snygga benlyft med Grappen bakom sig i galopp. Haha dem är så söta tillsammans! :)

Jag kommer inte ha möjlighet att uppdatera bloggen nå mycket alls nu när jag är i Spanien men nått inlägg blir det kanske ;)

Sköt om er så hörs vi sen!

2 kommentarer:

  1. Du, det dära är bara såååå orättvist !!
    Så får man sitta hemma i bajs sverige och titta på regnet..buhu

    SvaraRadera
  2. Jag måste be om ursäkt för hur segt det har gått med tävligen...
    Men nu är tävligen igång igen och deltagrna finns uppe på min blogg nu!:D Be alla rösta och se till att det är just du som vinner ;)

    Här är länken direkt- http://mdik.blogg.se/category/allmant.html

    SvaraRadera