måndag, maj 03, 2010

NAAW...

Mina små hjärtegull igår

Igår satte jag Gonzo i lina och lät honom springa av sig lite nere på volten först var han inte alls motiverad till att rör på sig sen tog jag fram två bommar och la ut och jag säger bara OJ vilken energi han fick! Han började trava på ordentligt och slänga med huvudet, hahaha han är så söt!! Vi tränade även på inkallning och Gonzo skötte sig perfekt och kom till mig så fort jag kallade på honom :)

Efter en stund kom en kvinna och hennes dotter fram och började prata med mig, dem tyckte att Gonzo var så himla vacker och sa det typ 1000000 ggr. Sen stod dem typ bara och pratade om att dem red på SURF osv. Det värmer att höra att folk tycker att man har en fin häst :)

Idag ska jag nog rida ut längs vägarna i det fina vädret (hoppas det håller i sig) och bara ta det lugnt. Inga krav utan hade tänkt rida lite Westernstyle ;D haha vi ser väll hur det går!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar