måndag, maj 24, 2010

KÖRTUREN MED GONZO



Gonzo var så himla lycklig idag då jag och Sandra satte honom framför vagn. Ni skulle ha sett, hela han lyste upp och han var så himla stolt! Lill pojken min skötte sig jätte bra verkligen. Ska nog börja köra honom mer nu när jag har blivit påmind om hur mycket han älskar det :)
Vi for ut på en runda i skogen och körde mot Bussjö, Sandra körde sin häst Vickan och jag Gonzo. Det va verkligen jätte roligt att få fara ut och köra tillsammans, vi var ute i typ 45min. Sen fick både Vickan och Gonzo en välförtjänad dusch, dock så kan ni nog gissa vad Gonzo gjorde så fort jag släppte ut honom i hagen.... Yes, ni tänker rätt! Han rullade sig :P

1 kommentar:

  1. åh va kul att köra :D:D har du rockard eller sulky eller va kör du med? :)

    SvaraRadera