måndag, maj 17, 2010

HOPPTRÄNING

Sötnosarna i hagen tidigare idag, är dem inte sjukt söta tillsammans!!



Idag hoppade jag Gonzo nere på parkeringen. Red först fram honom ordentligt i dressyr innan jag byggde fram. Han var hur trevlig som helst, så jag byggde fram och satte mig upp igen. Och ni ska bara veta vilken skillnad det var på honom så fort hinderna stod framme. Helst vansinnigt! Han blev stark och super duper pigg, från ridskolehäst"mode" till galen hopphäst"mode". Anders som äger "volten" där jag rider kom och hjälpte mig och filmade så nu har jag några klipp från hoppningen idag :)

Hade tänkte lägga upp dem imorgon eller något, nu ska jag fika rostade limpmackor med smör och ost på och självklart mjölkchoklad. Imorgon ska jag upp och jobba så det blir nog sängen snart också.





1 kommentar:

  1. åååhh vad kul, ser fram emot film från hoppningen :D:D

    jag ska prova de där med vattnet, har tagit hem tyglar o stroppar idag så ska jag ge dom en omgång :P

    SvaraRadera