onsdag, februari 16, 2011

Ge mig värme

Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag längtar till sommaren. Skulle göra vad som helst för att få ha sommar nu istället för -20 och snö.

I sommar ska jag nog åka och hälsa på min pappa i spanien. Skulle vara så himla kul att få träffa släkten igen, träna på spanskan och kanske få lite färg. Dock så är det ju ganska så varmt där på sommaren, men just nu skulle jag inte ha något emot att svettas som en gris.


Förra sommaren följde älsk med mig till spanien, vi åkte ner till Murcia/Mazarron med min älskade pappa. Jag älskar Mazarron, det är så himla fint där och stränderna är helt underbara. Bilden här ovanför är från min och älsks sista dag på stranden då vi fick besök av en lösspringande hund som jag döpte till Bandit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar